congratulations.



idag fyller en av mina hundar år! grattis jack! blir lite ledsen bara för han börjar bli gammal, 10 år!
fick ta en gammal bild och lägga in för han är rädd för kamerablixten pga att han bara var ett halvår vid 2000 när det va milleniumskifte raketerna vr inte nådiga den kvällen. han är livrädd för blixtar och raketer helt enkelt. den jat hund han är haha.

år fyllde min pojkväns mamma år. grattis i efterskott! synd att jag inte kunde komma men jag vågade inte för jag hade feber och mådde dåligt. ville inte smitta alla heller, speciellt inte lilla andre.


Kommentarer
Postat av: nina

<3 packiii... tio år, det är fan sjukt. minns fortfarande den dag ni hade tagit hem honom när han låg i sin korg, så sööööt..

2009-08-31 @ 14:38:27
URL: http://ninajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0