hi there.

igår ringde dom från jobbet och undrade om jag kunde jobba idag. visst varför inte tänkte jag!?
det skulle jag inte ha gjort för imorse när jag vaknade så mådde jag piss. sen när jag kom till jobbet mådde jag ännu mer piss och det gick inte över heller. eller jag slapp huvudvärk den sista timmen, alltid något. jag har som sagt alltid en sådan tur med tajming på allting.  hade tänkt sola och göra något de sista dagarna innan skolan börjar igen men nej inte idag iaf.

ska gå och lägga mig om en liten stund och försöka sova bort det mesta av förkylningen. om det nu skulle kunna ske på något mirakulöst sätt! för imorn ska jag sola och bli brun brun bruuuuuun.... det ä redan bestämt!

fick ett smsavi från dinsko idag också om att jag kan hämta ut min skor nu! så imorn ska jag hämta ut dem, eller ättare sagt min pojkvän ska hämta ut dem för de står i hans namn. varför då undrar ni kanske?! jo för när jag hade skrivit mitt namn plus adress och allt som hör där till så ska man bekräfta ordern genom att skriva sitt personnummer i en ruta längst ner. så jag skrev in det och så vips dyker det upp en ruta där det står att mitt namn inte stämmer överens med mitt personnummer. öh, okej?! vad heter jag då? ida loven makkonen, ida-lii makkonen, ida-lii loven, ida makkonen.... och så där fortsätter jag tills jag har gått igenom alla tänkbara sätt jag kan stavas på. men nej, jag heter tydligen något helt annat. så däför får min pojkvän köpa ut skorna åt mig! langning på HÖG nivå hehe...
hursomhelt så längtar jag efter skorna! och tills det bli kallare så att jag kan få använda dem!

undra vad jag kan tänkas heta egentligen?! inte verkar det vara ida-lii loven makkonen iaf...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0