wear of today.



kofta monki
linne (under koftan) gina tricot
halsduk hm herravdelning
byxor/jeansleggings åhlens 
skor converse
klocka jetset
armband mammas gamla och ett från pojkvännen.

hann tyvärr inte ta en bättre bild på mina kläder men såhär såg jag ut idag. känner att jag börjar bli mer och mer förkyld så jag orkade inte tänka imorse. mysigt och bekvämt är nog ett ord som beskriver dagens klädsel. slutade innna tolv idag och hann knappt komma hem innan min bror ringde och sa att han hade slutat och påminnde om att vi skulle in till stan och leta jeans och skor till honom. så det var bara att ge sig iväg igen haha.
men nu är jag hemma och tänker inte lyfta ett finger till ikväll. förutom  närnjag ska masa med till badrummet och borsta tänderna och sminka av mig innan jag ska masa mig vidare ner till sängen sen när pojkvännen kommer hem från hockeyträningen!

hoppas att ni har haft en fin dag! trots det typiska svenska vädret..
kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0