bad things.

det är illa, riktigt illa. hyrde Twilight igår med baby och han va så söt och ställde upp och tittade på den med mig. har sett den innan men fick ett begär av att se den just igår. den är bra, inte bara för att det är en kärleksfilm och jag är en sucker för kärlek utan för att det inte bara handlar om just kärlek utan att hon är så sorgsen eller mer att hela filmen är filmad på ett sorgset sätt. jag tror ni förstår mig.

imorse så kom jag halvvägs till praktiken sen fick jag gå av tåget för att jag började må dåligt igen. åkte hem och satt och har suttit och stirrat på tvn sedan dess. har inte ens kunnat somna om fast än jag är helt slut. kunde inte välja mellan ala dåliga program som går nu på dagarna så jag satte rätt och slätt på en film. gissa vilken? Twilight haha.

Som jag sa; det är illa riktigt illa..hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0