I want snow and I want it now!

hur många grader är det utanför ditt hus? utanför mitt är det 6-7 minus! nu kan väl snön ändå komma eller vad säger ni? jag vill h julstämning och julmys det är så tråkigt när det är blött och mörkt ute. jag längtar tills snön lägger sig och lyser upp marken utanför oss. jag vill behöva packa på mig en massa kläder för att gå ut med hundarna och jag vill se deras ögon lysa av glädje och deras svansar vifta i hundraåttio. jag vill gnälla över att deras tassar blir fulla av hårt packad snö och jag vill...ja jag kan hålla på såhär i en evighet men jag tror ni fattar!
jag vill helt enkelt ha snö och myspys och julkänsla. vill inte att den ska komma tre veckor EFTER julen utan tre veckor FÖRE julen! då kanske det finns en liten chans att snön ligger kvar över julen också..

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Vet inte hur kallt det är här, men det är frostigt ute i alla fall.

2009-12-03 @ 11:44:28
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: emma

hoppas du har en bra torsdag? / fröken bitterfitta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0