I've got a present.









Jag älskar dig baby.
Låg och sov och vaknade av att Baby kom hem med en liten krya på dig present.
Jag har tjatat om boken i några dagarna men har varit sjuk så har inte kunnat köpa den. 
Ja, jag brukar vara efter när det gäller sådant här och den här gången var det inte heller något undantag.
Och när jag börjar gilla något har det en tendens att hålla i sig ett tag. Speciellt när det gäller böcker. Jag har hur mycket böcker som helst! Har bara inte haft tid för att läsa på ett bra tag.

Jag älskar t ex fortf Harry Potter och sitter mer än gärna och drömmer mig bort under filmerna och för att inte tala om böckerna, dom läste jag åtskilliga gången på både engelska och svenska.
Twilight blir på engelska, jag tror det svenska språket skulle förstöra det hela lite. Översättningar har en tendens att göra det.

nu ska det läsas! kram!


Kommentarer
Postat av: Tvillingarna

hej =) söt blogg =)

2009-12-09 @ 17:21:36
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/
Postat av: Johanna

jag har läst dem på svenska, nu vill jag läsa dem på engelska :) mina är sönderläsa, både alla i twilight-serien och alla harry potter :)

2009-12-15 @ 08:56:53
URL: http://passepartout.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0