11.02.09

har ätit mat nu och sitter med min efterrätt, honungsmelon! jag brukar inte köpa så mycket melon och liknande frukter under vintern för de tycks vara rätt smaklösa nu vid den här årstiden men jag blev positivt överraskad för den här melonen smakade faktiskt gott. så nusitter jag här och smaskar på melon.
blir nog till att gå och lägga sig relativt tidigt idag. somnar alltid vid 11 halv 12. liiite sent då pojkvännnen ska upp kl6 varje mårgon.
skriver kanske innan jag går och lägger mig annars så får ni sova gott inatt! kram!

Kommentarer
Postat av: dianad

Tack för söt kommentar!! =) Är allt bra med dig? Vad hittar du på idag? Jag har tagit körlektion för första gången i mitt liv, haha! =) Rolig upplevelse! Hopaps allt är fint! kram

2009-02-11 @ 22:57:06
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Therese

Haha ja det kan ju bli så. När man är sjuk borde man vila för att bli frisk, men det är ju när man är sjuk man känner att man har "all tid" att göra det där man inte hinner annars. Så ja, frågan är bara vilket man borde prioritera?

Jag hoppas att du har en bra dag idag och den där melonen lät god, även om jag inte tror att jag skulle tycka om den, haha XD Det är ju skillnad på "lät god" och "är god"..hahaa XD Är du fortfarande sjuk förresten? ciao!

2009-02-12 @ 12:55:02
URL: http://princesstessie.blogg.se/
Postat av: gabbi

svar: okej, vart bor du nånstans? kram

2009-02-12 @ 14:24:00
URL: http://gabbifreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0