12.02.09

suck jag blir så less! jag hade skrivit ett jättelångt inlägg och skulle precis publicera så hakar blogg.se up sig! jag blir galen och tappade helt lusten att skriva om det. men jag ger det en chans till!

allt bra med er förresten? mig är det fint med, trött som satan bara...
följde med mamma till en saling där dom gör dreads efter skolan och jag trodde aldrig att hon skulle våga men det gjorde hon alltså! hon tillbaka dit nästa fredag och göra dreads. nu tror ni säkert att mamma är någon punkarmorsa eller något men så är icke fallet! hon är bara min mamma som vill göra dreads och jag tror att hon kommer att passa skitbra i det! jag lädder självklart upp en bild sen om mamma tilläter det.
imorn ska jag upp tidigt för att åka till skolan och göra ett prov medans nästan alla andra i min klass får sova ut. för efter det ska vi till modecenter i nacka och gå på modevisningar. ska bli jätteroligt!
men nu måste jag plugga!

skriver lite senare, kram!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
yes! det gick!

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja precis! Det är inte alltid lika lätt som det låter att sätta hälsan i främsta rummet när det finns annat att göra. Men ibland måste man tillåta sig själv att vara sjuk, annars blir det kanske ännu värre.

Ah, jodå, idag är det fredagen den 13:e och vad passar då bättre än den nya skräckfilmen Fredag den 13:e på bio? Ingenting! Så det är vad jag ska hitta på ikväll. Men innan dess ska jag hinna med att packa inför Spanien och så ska jag till sjukgymnasten! :)

Har du en bra dag? Har du några planer för lovet?

Och dreadsen låter coolt :) Och om hon vill ha det så, så är det ju hennes val. Folk dömmer så mycket, jag menar att hon skulle vara nån punkarmorsa bara för att hon vill ha dreads. Jag menar, det kan man väl vilja ha utan att vara punkare! Jag tycker det är coolt i alla fall :) :P

Ha en fin dag, och svarar jag inte på länge är det för att jag åker till Spanien imorgon och är borta i en vecka...

Kram kram

2009-02-13 @ 08:47:26
URL: http://princesstessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0