19.02.09

hatar när man känner att man börjar få ont i halsen och känner sig hängig. bättre blir det inte heller av att jag glömde ta medicinen i morse och fick ta den när jag kom hem. men nu har jag den i mig och sitter halvt insomnad i soffan och slappar. det jobbiga är bara att jag måste tvinga mig upp till duschen om jag inte ska behöva duscha imornbitti. vilket jag inte har någon lust med alls. det är kallt nog ute som det är. jäkla sverige...
det ringde nyss någon som ville fråga mig om radiokanaler. han sa att det va frivilligt och att jag kunde avbryta när som helst men jag tyckte synd om honom och fortsatte att svara på fråga efter fråga och när jag till slut la på hade jag snackat i 25(!) minuter! suck, det kan inte vara roligt att ha ett sånt där jobb. sitta och fråga samma saker dag ut och dag in, höra på dryga otrevliga människor osv. ja som knappt lyssnar på radio heller..

imorn ska jag med robert och täta middag med hans släkt. ska bli trevligt att träffa dem igen. och träffa lilla andré. han är så otroligt gullig! lite synd bara att jag inte kan vara med på fridas 18årsmiddag. men har redan lovat  pojkvännen sen några dagar tillbaka och vill ju träffa dem så. vi får fira sen istället jag och frida.

nu sitter jag och tittar på my super sweet sixteen. haha dom är så otroligt bortskämda och det är så otroligt underhållande att se på det. dom gör bort sig totalt. det får en att känna sig bättre när man sitter här i ett radhus ute u buschen haha. okej det är säkert asskönt att vara rik och ha pengar men då kan man faktiskt ha en snygg klädstil á la olsentwins/kate moss/sienna miller m.m.

hoppas allting är bra med er! kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0