guten morgen!

hur är det med er då?
har varit vaken en liten stund nu.så jag är inte alldeles nyvaken och sömnig längre. skönt! jag har dock fortf ont i käften och kan inte tugga med framtänderna så jag fick äta mjölk med flingor i morse. dock va flingorna tydligen tillräckligt hårda så jag fick sitta och suga lite på dem innan haha. jävla i-landsproblem man kan få av en tandsällning. "det är så synd om mig för jag har haft turen att få tandställning hel gratis, buhu!" tänk på barnen i afrika nu dom kanske inte ens har några tänder! tänk er ett liv utan det?usch..
nej vad ska man göra idag då? jadu, sura över att det har kommit snö under natten och makren åter är vit? låter som en bra grej att göra! vafan kom snön ifrån förresten? och kylan? nåja, det är sol ute iaf så ska inte klaga alltför mycket! vem vet snöns kanke försvinner lika fortf som den kom. solen gör ju trots allt sin del därute!smälter bort den där snön som kunde ha singlat ner till marken för ca två månader sedan så ma ville ha kallt och snöigt och mysigt. jul kallas det. då fick ni nöja oss med lite is och frost..jäkla klimatförändringar..

kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0