sunday.

det blev till att träffa vännerna igår. va faktiskt rätt mysigt och jag somnade direkt när jag kom hem. har man jobbat så..
imorse när jag vaknade hade jag otroligt ont i magen. orkade inte ens gå upp ur sängen först så pojkvännen gick pp och gjorde te till mig. blev dock kissnödig så tvingade mig upp ur sängen ändå. sen myste vi ner oss igen och tittade på Seven Pounds. jag tyckte den va jättemysig! dock väldigt sorglig och inte alls vad jag förväntade mig. men den är helt klart sevärd för min del!
nu har magontet faktiskt gått över. mendet blir inget gym idag som jag hade planerat. vågar inte riskera någor när jag är risig i kistan haha. ska pallra mig iväg fem minuter bort och sola lite istället. känner att jag behöver värme och lite färg.(även om det inte är bra med solaruim så kan det icke hjälpas!)

ska gå en riktigt lång promenad senare om magen håller sig i chack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0