10.02.09

har varit i skolan en stund och gjorde klart lite sake och började smått på mönstret till min kommande jacka som jag ska sy. sen va det några i klassen som fick åka iväg på en modevisning och jag hade valts ut. det va Nina Jarebrink som skulle visa upp sina kläder på sidenväveriet. riktigt snygga kläder! stilrena också vilket jag verkligen gillar. är inte mycket för ploj och sånt.  nu ska jag mysa ner mig och titta lite på tv och plugga lite lätt.
imorn är det gymmet som gäller! jag riktigt längtar!
btw, funderar på att sno min brors glasögon, vad sägs?
(vi har dock helt olika synfel så jag skulle nog inte se så bra med dem haha, fan där rök min plan!)
får nog köpa nya bågar när jag ändå måste ha nya glas. har fått änu sämre syn, suck!




Kommentarer
Postat av: dianad

Åh, vilken fin blogg du har, ska vi följa varandras via blogglovin?? =) Kram

2009-02-11 @ 00:04:57
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0