Yes!

har lyckats plugga samt städa liiiiite. mer plugg än städa så att säga. men det är skönt att ha fått något gjort.
ska iväg och handla med mamma strax och efter det väntar en promenad med mamma om jag orkar.
en sak jag funderar väldigt mycket på. helt plötsligt har jag fått smutsigt hår väldigt fort. jag vill ju inte gå runt med smutsigt hår och samtidigt vill jag ju inte tvätta mitt hår varje dag för det sliter så otroligt. vet någon om det syns något när man har torrschampoo i mörkt hår? ja har för erfarenhet av att det kan se ut som dam i hårbotten om man tittar nära. kanske inte syns men man känner sig ju itne så fräsch. feel free to help!
kram!

Kommentarer
Postat av: gabbi

Åh duktigt! Du har i alla fall fått mer gjort idag än vad jag har fått;) har varit helt seg och lat idag ;)

2009-02-11 @ 18:11:51
URL: http://gabbifreak.blogg.se/
Postat av: Therese

Vad skönt att du har fått något gjort! :) Duktig! Det har INTE jag kan jag tala om. Men jag får kanske sätta fart nu.



Vad gäller det där med shampoo och sånt har jag absolut ingen aning! Hehe :P Sån är jag! :P



Take care och hoppas du får en fin kväll, kram

2009-02-11 @ 19:00:54
URL: http://princesstessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0