23.01.09

jag har varit duktig idag. har simmat som en galning på idrotten. kände mig duktig som simmade även om det bara va jag och en till tjej i klassen som va med. riktigt dåligt att man inte är med på en idrottslektion bara för att det är simning och man är "nöjd" med ett g i simning. hur kan man nöja sig med ett g? om man vet att man kan mer så ska man väl ändå kämpa lite. men men.
åkte in till stan efter skolan. tittade på på monki och hittade två godbitar. har inte orkat ta kort på dem ännu.(inte jeansen heller) det är så dåligt ljus när det har blivit mörkt ute, för jag är usel när det gäller tekniska grejer. det är ett under att jag förstår mig på min bärbara data haha. men bilder kommer det lovar jag!
pojkvännen hämtade mig på stationen för tåger va ca tio minuter försenat och det är jättekallt ute. vi åkte och köpte mat och hann precis äta upp det innan han kom på att han hade träning. stackarn! han hade ställt in sig på en lugn kväll så blir han tvungen att åka iväg och spela hockey till halv elva. men sen har jag honom för mig själv. i ca 1,5 timmar innan jag måste sova, suck. yes, det är jobb imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0