dagens (jobb)outfit.


känner mig så otroligt snygg när jag jobbar haha.




sexiga och moderiktiga skor eller vad säger ni?kan ni gissa vart jag jobbar också? en ledtrån: ingen big deal! haha.

annars hade jag på mig det här idag. (bilden under) det bli också detta ikväll för jag ska iväg på en liten chillfest. eller hur det nu urartar sig haha. har en tendens att bli lite mer party vilket jag inte tackar nej till! behöver dansa av mig lite. orkar inte klä upp mig bara jag bor typ 200 meter från festen. är bekvän ikväll.

 
utsvängda blå jeans á la the 70's. en svart t-shirt, svart klänningsliknande kappa och en kofta samt ringar och ett halsband med medaljong på. (såndär som man kan ha foton i). converse eller klackar blir det. beroende på om jag orkar stapla mig fram i kylan eller inte haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0