nightmare!

i morse när jag vaknade har jag ingen röst och därmed inte någon lust alls att gå upp och jobba. inte blev det bättre av att det va strömmabrott på hela östermalm när jag kom till jobbet så jag varken kunde  gå och byta om( det va bäcksvart i omklädningsrummet) eller logga in (pga av saknaden av elektricitet) så vi satt och drack juice och åt frukostmackor i lite mer än en timma innan strömmen kom tillbaka. 

hade inte bara en mardröm inatt utan två! första va om att jag låg och sov i min säng och hade gjort något så helt plötsligt va det något som bet och högg i min högra hand och det blev liksom obehagligt varpå min hand blev röd och jag hade en lite telefon intatuerad i vitt mitt på min hand. sen när jag vakade vågade jag itne titta på min hand. kanske inte så läskig men själva känslan när jag vaknade va skum.
andra gången så drömde jag att jag och min mamma blev styckade, dom högg både armar och ben i småbitar men rörde inte halsen eller själva kroppen, så att vi skulle fortsätta leva. sen limmade dom ihop oss igen och sydde så att det skulle sitta kvar. sen fick vi ligga och läka en dag innan pappa kom hem och jag gick ner och visa vad dom had gjort med oss, varpå han blev galen och ville skicka oss till läkare. helt plötsligt är vi och fikar ute i solen med släkt och vänner hos mormor och morfar och jag sitter i t-shirt och shorts mitt i sommaren och man ser alla stygn och shit. men det blödde aldrig, inte ens när de styckade oss, bara droppade pyttelite. när jag vaknade den gången trodde jag det hade hänt på riktigt så jag va helt kallsvettig när jag kände på min kropp. sov ihopkrupen nära min pojkvän restan av natten kan jag lova! 
men sånt är livet eller hur?mardrömar kommer och går..och det betyder ju nästan alltid raka motsatsen, men vad betyder då dessa?

träffade girlsen efter jobbet och vi gick och åt på mongoliska på nybrogatan. vi åt och åt och åt och åt och åt....tills vi åt vidare..shit jag har nog inte ätit på mycket på en och samma gång någonsin! det va så jäkla gott. spenderade totalt ca 2 timmar där innan vi begav oss på tåget och tog farväl.

så nu sitter jag här och slappar lite innan jag ska gå och lägga mig, eller titta på tv och slappa vidare haha.
ha en fortsatt bra onsdag allihop!tittar på någon skum film på femman, vit oleander heter den. rätt bra på ett konstigt sätt faktiskt.
puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0