sickness? no thanks!

efter skolan idag så åkte jag med min kära klasskompis hanna hem till henne och pluggade drack té och latade oss. 
robert kom och hämtade mg efter att han slutat jobba. skulle åkt med honom på hans match men jag har jätteont i huvudet och det känns inte som det roligaste man kan göra när man mår dåligt är att sitta i en kall ishall i flera timmar själv. ok inte helt själv men inte någon annan man direkt pratar med. så jag stannade hemma och har druckit té, kollat på gossip girl och tv. tror jag ska ta en liten tupplur och hoppas att jag mår bättre sen. känns som att jag håller på att bli sjuk, kul precis när man börjat gymma. nej jag ska inte bli sjuk, det besämmer jag nu!

hörs senare, kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0