bloody monday...

sjuk, igen! låg och skakade hela natten. feber och förkyld.

hade iaf en jättemysig dag igår. vi åkte först och hälsade på min pojkväns mamma och fikade lite innan vi åkte till Enköping och efter det till Sala. vi skulle kolla på Salas silvergruva men de hade inte någon visning förens 15.30 så vi åkte in till Sala igen och gick rung lite och åt innan vi åkte tillbaka.
det va iaf riktigt coolt i Sala silvergruva. 155m under marken åkte vi ner och gick runt på en rundvisning som tog c 1.5 timme. blev lite kallt efter ett tag då det inte var mer än 2-3 grader där nere men riktigt spännande och intressant!
har en massa bilder men har inte orkat gå igenom dem ännu. mår inte tipptopp direkt så. lägger in dem så snart jag mår
bättre.

efter det åkte vi hemmåt och hämtade upp två kompisar och åkte till kista. vi skulle gå på bio och det blev terminator salvation. den va klart värd att se. dock är jag inte så jättemycket för såna filmer men den här funkade. förutom att jag började må riktigt dåligt precis efter att köpt biljetterna. kallsvettades och hade ont i huvudet och halsen när jag skulle prova lite skor. men gick till apoteket och efter det blev det liiiite bättre. somnade inte till filmen iaf haha.

fick ett par skor av min äksling också. dom är så jäkla snygga! jag tror att ni kan gissa er till vilka också, rigth?
bläddra ner lite om inte!
kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0