05.03.09

sitter i skolan och häckar. ska äta lunch alldeles strax men väntar på att frida ska skriva klart en sak bara. nu är jag busig för vi får inte sitta i datasalen längre om vi inte ska jobba för att vissa inte kan låta bli att äta och dricka här inne. irriterande! men nu orkar jag faktiskt inte bry mig för jag är inte den som skitar ner eller "snuskar" som det såtr på en lapp utanför salen haha.
ska dessutom offra mig och gå och äta på solnahallen idag! ja ni hörde rätt jag ska äta vanlig skolmat för första gången på ett och ett halvt år. endsat för att det är pannkakor haha. tur att jag ska gymma idag för jag lär trycka i mig enormt mycket!

hörs senare kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0