09.03.09

kom hem från praktiken för ca en timma sedan. det blev en låååång dag. imorn kommer den att bli ännu längre men roligt! kan tyvärr inte skriva vad pga att det måste vara hemligt. inte ens jag vet riktigt haha. har iaf springut runt på stan och gjort en massa ärenden. känns som ett riktigt träningspass så det gör inte så mycket att jag inte gymmade igår kanske. kommer dock att vara ledisg på torsdag och fredag så ska passa på att träna lite då. nu ska jag titta på tv/film med min pojkvän beroende på vad som kommer. blir sängen efter det för jag ska upp ganska tidigt imornbitti. 
ha en fin kväll ! kram!

Kommentarer
Postat av: Alshammar - Style As Lifestyle

vad händer idag då?:)

2009-03-11 @ 10:37:58
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0