22.52 too late

nu bär det av till sängen. är så trött att jag håller på att storkna. har suttit och plugggat hela kvällen igen men känner inte att något fastnar utan att det bara går rakt igenom. tur att vi har design innan religionen imorn så jag hinner plugga in lite mer då!
imorn är det återupptagning av gymmet. har inte varit där på alltför länge och känner att även om jag är lite småkrasslig så behöver jag röra lite på mig. rullbandet och rodd är det framförallt som gäller! det svåra är att inte träna för hårt. känner att jag aldrig blir riktigt frisk och det kan ju ha och göra med att jag inte rört på mig speciellt mycket och äter skitmat rent ut sagt. men nu får det faktikst bli iaf en liten ändring på det. kavajen ska komma imorn också. längtar!
hoppas ni sover gott inatt. sov gott!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha jag tyckte det var skitsvårt, tills igår :P

Jaa, kan inte vara så många som heter det?

Kram

2009-03-05 @ 06:40:59
URL: http://iamangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0