26.03.09

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN PAPPA!<3

snacka om bloggtorka. tänkte lägga in lite bilder på presenterna jag fick i födelsedagspresent igår när jag skulle ha fått min sista present men fick den inte igår, den va tydligen slut vilket var lite synd å vi fick beställa den från en hemsida istället så den kommer imorn! längtar! och då slänger jag in bilder också. sitter och slappar lite har precis ätit.
har sytt som en galning hela veckan samt gjort mönster till en klänning och det tog sin tid kan jag säga! det har tagit sin tid och därför har jag inte orkat skriva någonting. förkylningen är inte över ännu heller så jag sitter här och snorar haha.
men nu känner jag att jag måste ta mig i kragen och göra någonting åt bloggtorkan å framöver ska jag blrja skriva mer igen! kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0