torsdag.

har haft en galen vecka haha. fick en fisk i söndags! men det är bätte än inget. dock så förstår jag inte hur jag kunde få den för jag har världens sämsta tålamod, bokstavligt talat! men det var riktigt roligt och jag skulle gärna göra om det igen!

och igår åkte vi som sakt tillborås med de som ville i klassen. från början var det planerat att vi skulle vara 45, men sen så blev mer än hälften mystiskt sjuka och vi var bara 21 stycken. det tråkiga var att skolan betalade dubbelt upp för att många skulle med och så kommer bara hälften, det roliga var att vi hade en hel dubbeldäckare fär oss själva! så jäkla roligt! så igår tog det 5,5timmar ner till borås. sen skulle vi kolla på olika desigerhögskolor och sedan 5,5timmar hem igen! vi var först på väg hem efter det men drog till min pojkvän som va på ute på vift. vi drog till en klubb och tog oss några järn! sedan bar det av hemmåt och sova. hade varit vaken i 22timmar när jag äntligen nådde sängen. jobbig men helt underbar dag! tack alla älsklingar för att ni gjorde den här dagen så underbar! kommer dock inte hinna sätta in bilder är skitstressad ska ta tåget som går kvart i sex senast för att hinna med båten till gotland ikväll! men de kommer inte så fort jag kommer hem, på söndag alltså! ha det så fint!

skriver om jag finner tid och ork. ska bli en slapp långhelg med pojkvän. kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0