wednesday.

var hos frisörerna på skolan igår och fixade till mitt hår. det va lite åt det rödblonda håller innan men nu är det sådär fint lite askigt. dock liiiiiite liiiiiiite guldigt på vissa ställen men det tar solen hand om!  want a pic?


det är lite längre än vad det ser ut att vara på bilden men uppklippt fram så längden där bak syns inte riktigt.
jag är nöjd och redo för sommaren iaf! hade ångest när jag hade klippt av det långa håret men nu känns det riktigt skönt att ha det lite kortare, det va ju ändå så slitet!



it looks lite a little bit of change, right? såhär såg jag ut för ca två veckor sedan. borstade nästan aldrig håret för att det va så slitet och då blev det ju bara ännu tovigare, man tror att man var smart men så var icke fallet! saknar det mörka lite mer den där utväxten var inte att leka med!

btw så är man jätteförkyld, roligt då jag har mönsterprov imorn och coopertest på fredag. varför ska man alltid bli sjuk när man verkligen inte får bli det?! sitter och hosta och snörvlar om vartannat. skit också...
kram!

Kommentarer
Postat av: jaharu

nice utan bh ;)

2009-05-28 @ 17:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0