Woho!

jag är helt obeskrivligt överlycklig! imorse började jag och pojkvännen att städa upp i rummet och jag kollade fickorna på en av mina jackor och gissa vad jag hittade?! min kamera! jag trodde jag skulle börja gråta blev så jävla glad! (ursäkta svordommen!) jag fick liksom den därkänslan som när kroppen tar ett skutt och man känner att man kommer att bli positivt överraskad. hursomhaver är jag lagom glad och det kan jag bara tacka min underbara pojkvän för. det va han om tvingade oss att börja städa. Älskar dig sötnos!
och inte blir det sämre av att det är så underbart väder ute! hoppas! det är så varmt att det inte ens går att sitta ute i solen på vår baksida, man kokar!

nu vi ska snart äta grillat och njuta av den fina eftermiddagen. kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0