that 's just my luck.

nu har jag sovit i hela tretton timmar i sträck. och jag är fortfarande helt död. är helt snurrig i huvudet och mår illa. det gör ont i min käke lite som när jag tog bortt halsmandlarna vilket inte är skönt alls! plus att det känns som om jag har slagit i skallen och hela armen värker. det jobigaste av allting är att det är jobbigt att ens gå från ett rum till ett annat, känner mig som en gammal gumma som får hjärtklappning så fårt jag ställer mig upp eller ens tänker tanken haha.  Men det är min härliga tur det här. jag som verkligen inte har någon lust att sitta hemma från praktiken, har jätteroligt där!

för er som inte vet så praktiserar jag på en prbyrå som heter Star Pr och det är jättetrevliga människor som jobbar där så man känner sig helt välkommen när man kommer dit. deffinitivt ett ställe jag skulle kunna tänka mig att jobba på! vill inte stå i en klädbutik och hänga testen av mitt liv efter en node-design utbildning det känns lite som att gå ner sig.

nu ska jag försöka äta lite med och inte somna haha. kommer definitivt landa på det senare eftersom jag har svårt att hålla mina ögon öppna..
vi hör senare!kram!

Kommentarer
Postat av: robin

Det var snällt sagt :)

2009-11-20 @ 22:28:28
Postat av: robin

haha var det en pik till mig?

2009-11-20 @ 22:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0