tudelu.

sitter på praktiken och har precis ätit lunch. blev strimlad fläskytterfilé med potatismos och kokta grönsaker och chilibearnaise och det var riktigt gott! nu ska jag slappa en liten stund innan jag ska fortsätta med att skanna in en massa bilder.
man blir så deprimerad av det här vädret... om det ändå ska vara kallt man det väl åtminstone komma snö och lite sol? jag vill ha sol! och så vill jag ha vinter för det hä vädret går mig på nerverna det är både deprimerande och sorgligt. Jag vill ha mysigt och jag vill veta vad jag ska ta på mig på morgonen när jag ska iväg och slippa känna att gud vad varmt och svettigt det är eller usch vad kallt och kyligt. ja du det är ett dilemma. 
en annan sak jag tycks ha problem med är att hitta de perfekta skorna med halvklack. det känns som att alla riktigt snygga kostar en smärre förmögenhet och det ha jag inte råd att lägga ut på ett par skor nu. inte såhär nära inpå julen och allting. nej lönen kommer nästa vecka och det är väl det sista man hinner få innan jul.
nej nu ska jag kolla runt lite och försöka hitta ett par perfekta halvklackar. och gör jag det så hojtar jag till!
kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0