these boots are made for malking.


beställde dessa från ellos igår. fanns inte i min storlek först (37) och jag blev lite besviken. men sen läste jag längre ner på sidan där man kan lämna kommentarer att de var stora i storleken och man skulle ta en storlek mindre. det va ju perfekt för min fötter är någonstans i mellan 36/37. så nu hoppas jag och väntar med spänning på att dom ska komma hem till mamma.

de är äkta skinn och de är på rea för halva priset så de är verkligen värda sitt pris om de passar!
är ni intresserade så föreslår jag attni klickar er in här omedelbart!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sv; Haha, kanske stämmer, kanske inte ;) Du får se snart ;)



Förresten, jag har dem där skorna. Jag har 36 egentligen men beställde 35 och dem sitter perfekt :) Så 36 lär passa dig om du har 37 egentligen :D

2009-09-11 @ 15:59:42
URL: http://lastnightstrash.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0