better late than never.














dessa kort tog jag igår vid tretiden när jag kommit hem haha. fick lite för bråttom och va ute sista sekund innan vi skulle iväg så här kommer bilderna idag istället! såhär såg jag ut iaf mer eller mindre. kände för en relativt varm kväll så man slapp frysa häcken av sig i inte mindre än 20(!) minusgrader! crazyyy som en kompis till mig hade sagt haha! men det va en trevlig kväll igår men roliga vänner.
idag blir det nog till att gå på bio. alla tjatar ju om filmen avatar och jag har hört att det ska vara riktigt bra! dick finns den inte med 3d i kista och jag känner mig inte så pigg på att åka in till stan idag. nåja, får se hur det blir!hörs lite senare! kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0