tjolahopp!

hej! hoppas ni har haft en bra dag!
är hemma från skolan igen. skönt!
va på museum idag, moderna museét. vi blev guidade av en svinrolig guide som gjorde allt intressant. förutom min klass flockades des ett trettiotal runt om som stod och lyssnade på honom. har nog aldrig lyssnat så bra på någon guide någonsin förut! han va grym! ta er en titt förbi modernamuseét så kan jag lova er att ni märker vilken av guiderna jag menar så fort si ser/hör honom. man skulle kunna sitta och lyssna på honom i timmar om det skulle behövas.

hursomhelt det va ett bra museumbesök helt enkelt.
nu ska jag ta det lugnt (MÅSTE PLUGGA!) ett tag.
imorn ska vi till kungliga operan och titta lite.
kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0