12.08.08

åt nyss middag hos faster och så blir det glassmagasinet om ca tio min idag igen haha.
va förbi palten idag och snackade med honom om tatueringsmaskiner och sådant, tittade på några (eller rättare sagt tittade på kit där man får allting som man behöver till att starta upp) och kom fram till vilka som va bra, så när jag kommer hem så ska jag se till att hitta en bra så snart som möjligt och sätta igån direkt, längtar något så enormt just nu, vill skapa haha.

saknar min pojke där hemma, längtar tills på torsdagkväll så man slipper sova ensam och kan gosa riktigt mycket.
Inte för att det är läskigt eller så att sova ensam men det känns så tryggt att somna i någons armar.
saknar vännerna också, på fredag blir det en lååång uppdatering med elin, har inte träffats på närmare tre veckor nu, saknar detta positiva och glada matvrak till bästa vän. robin också, du slipper inte undan du heller gumman.
älskar er och det vet ni.

nej nu väntar glassen mums!
ha det så fint allihopa, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0