festivalvirr.

ha svårt att välja, vill vekrligen gå på Roskilde, va astaggad på det innan pojkvännen säger att han är sugen på Metaltown i göteborg, och nu när jag kollade in deras sida så vill jag hellre gå på metaltown, dom har alla bra band som jag vill se, inflames, Danko Jones, Bullet for my Valentine, Nigthwish m.m. så blir astaggad på det med.
men när jag sen kollar på roseildesidan så ser jag att radiohead, chemical brothers ch massa fler ska dit också.

så nu är jag verkligen förvirrad, det lutar mer åt Metaltown men är confused, jag vill på båda, men det kommer inte fungera, suck. så vad tycker ni?

           image100                  image101

Kommentarer
Postat av: P

måste man inte vara 18 för att gå på Roskilde? :s

2008-03-04 @ 00:21:58
Postat av: ida-lii

svar P: nej, några vänner till mig (17år) va där förra året och dom hade inget problem. man kan ju gå på krogen vid 16 i danmark :)

2008-03-04 @ 09:36:07
URL: http://ida-liimakkonen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0