tuesday fo shó.


hej, hoppas allt är bra med er, jag mår fin fint!
sitter i skolan och jobbar med ett engelskaarete som ska redovisas imorn.
vi är nästan helt klara men fasar inför att prata engelska, är inge vidare "good at it".det är som sagt lättare att skriva på engelska haha.

va på löwenströmska igår och kollade njurarna via ultraljud, hon såg inget ovanligt eller udda men  hon pratade om en sak som oroade mig lite men det skulle nog inte vara något strörre problem, men det kan vara orsaken till att jag så ofta får urinvägsinfektion. hoppas höra av doktorn snart så jag kan få bukt på allting, få igång skolgången som vanligt igen.

nu är det rast så jag måste röra på mig, see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0