07.04.09

vilken solig och underbar dag! man blir så fylld av glädje!

filmen vad så jäkla bra! seriöst jag drömde typ att jag raceade hela natten haha. nej men det komme nog nästan platsa i min dvdhylla när den kommer ut på dvd det va för jäkla cool!

nu till gårdager. finns inte så mycket att säga förutom att jag gick upp strax innan åtta åkte till jobbet och slutade efter att ha jobbat tio timmar (jobbade över lite så att johan inte skulle bli galen at all stress) och sedan åkte jag hem, kom hem till halv tio och han knappt sminka av mig och ta med mig något att äta förens jag däckade i soffan haha.

vaknade nyss och kände att jag har lite ont i halsen. snackade nog lite för mycket igår haha. ska ta en promenad lite senare när jag vaknat till lite. eller inlines kanske det blir, får se. det va så jäkla jobbigt att åka det när man inte är van vid det, men lyckades hålla mig på fötterna häromdagen!

nu ska jag försöka få i mig lite frukost och kanske plugga lite smått.

kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0