Glad Påsk!

igår blev plugg till brännboll och sen blev det faruk och efter det så gick jag hem pluggade lite och så sen gick vi till en kompis och grillade och hade det trevligt. jadu det blev inte så mycketgjort igår kan man säga, eller inte det jag skulle göra iaf. men fick reda på att vi är lediga på måndag också! så jäkla skönt slipper man ha extrem ångest över allt som ska vara gjort när skolan börjar. bara sådandär jätteångest istället. mycket bättre! 

ikväll ska jag bara ta det lugnt tror jag. om dert inte dyker upp något. vilket det brukar till slut.

imorn ska en av mina söta hundar ställas ut. hon kommer vara så duktig! vårat lilla charmtroll!
titta bara!

  

kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0