dagen innan skolan.

det slog mig, första lektionen imorn är idrott, good luck honey...

har precis ätit lasagne, som jag gjort själv, duktigt ida! den blev faktiskt riktigt god, men kanske inte så konstigt när jag gör efter mammas recept. sitter och tittar på criminal minds och stessar över att en tjej ligger och dör efter en explosion och ingen gör något. har kommit igång med pluggandet lite nu. ska göra klart iaf en sak innan jag stänger av datorn.
pojkvännen tränar hockey och i och med att han älskar lasagne så har han på sätt och vis en överraskning här hemma.
tror han kommer att bli både mätt och glad.
nej nu måste jag komcentrera mig på tvprogrammet. nu händer allting på en gång!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0