later.

åkte med robin till barkaby outlet runt femtiden och kom hem vid halv nio igen. det var trevligt att bara gå runt och fönstershoppa, pank som man är. men jag vet en sak jag ska köpa där så fort jag fått min lön. om det finns kvar så att säga.
nu håller jag på och städar mitt rum och lyssnar på hederliga britney spearsdängor. hon är för jäkla grym alltså!
jag måste lyssna på musik när jag städar annars kommer jag inte igång. är nog så för många skulle jag tro. det brukar bli roligare att göra något samtidigt som man städar.
nu väntar bäddning av sängen så inte min kära pojkvän får krupp när han kommer hem från träningen. för jag antar att han bara vill hoppa direkt ner i säng och soooooooova.

puss så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0