morsning!

god morgon! (för mig) och god dag (för er med ett normalt immunförsvar som inte alltid är sjuka)!
nu börjar jag bli lite sur för det är underbart väder ute. frågan är om man vågar lägga sig där ute utan att riskera att bli mer förkyld igen. hm.. ska nog avvakta lite.
hur är det med er idag då? mår alla bra eller ligger ni hemma och snorar ni med? okej, jag ligger inte och snorar snarare sitter och degar och stirrar på, HEM TILL GÅRDEN! HALLÅ?! seriöst nu bläddrar jag... jag har inte tänkt på vad jag sitter och tittar på  utan har suttit och tittar på hem till gården?..

skitroligt att det enda programmen dom visar på dagen är Hem till gården, sjunde himlen och våra värsta år.
ja min mormor är lycklig pensionerad som hon är haha.
nej vänta, nu började Ellen DeGeneres.. woho ännu ett JÄTTEBRA program.. fast egentligen är det ju när man är sjuk och ligger hemma som det är okej att titta på de där programmen. problemet är bara att jag verkligen inte klarar av den där ellen degeneres. hon gör mi galen med sitt klämkäcka program och sina rakt igenom usla skämt.. iaf när jag är sjuk. känns liksom som att man blir hånad av henne där man ligger i soffan och tycker synd om sig själv, dumma ellen!

nu går jag och hänger mig.. nej usch sånt ska man inte skämta om!
nu går jag och tar mig något mer att äta. det va det jag skulle skriva egentligen. ni förstår jag har ännu inte gett upp tanken på att äta hela tiden. 
see ya! kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0