Tillägnat Loisi!

Jag fick höra av min kära kusin Louise idag att hon inte hängde med i mitt liv längre för att jag uppar för lite så nu ska jag tillägna ett helt inlägg till henne!

Idag var det skola, bara tre ynka veckor kvar nu så det är lite stressigt! men det ska gå! har inget vidare val.

Efter det så mötte jag upp min bror och åkte till kista för att träffa mamma och pappa och..tadamm! min farmor och farfar som var på besök från Gotland. Vi snurrade runt i lite affärer och hittade efter lite om och men present till min morfar ( känns konstigt att skriva morfar men skulle jag kriva ukki som jag kallar honom för skulle ni tro att det va min kompis eller något och inte morfar, right?). Sen åkte vi hem, farmor och farfar till flyget och the family hem till gamla Bro. Pappa åkte till jobbet och mamma och jag plus bror vandrade/cyklade upp till mormor och morfar (mummi och ukki) för lite fdelsedagsfirande! Där väntade det trevligt sällskap och god mat! mummi (mormor) kan laga mat som ingen annan och man äter alldeles för mycket och snabbt, underbart! Till efterrätt blev det jordgubbstårta och lite annat kaffebröd.

Nu sitter jag här nöjd och glad och mätt och trött! Ska Jobba imorn 15-22. Har inte så stor lust just nu när man sitter hemma i soffan och myser. Men vill jag hitta på något i sommar så måste jag ha pengar och då måste man jobba! Jag m åste iofs jobba även om jag inte ska hitta på något i sommar så det är väl sak samma egentligen haha. Men det känns bättre om man säger att man ska jobba ihop pengar till resa eller något istället för att säga som det egentligen är... alltså att skolan är slut och jag inte har mycket till övers än att jobba. OCH TJÄNA CASH! måste tillläggas! får  tänka pengar pengar pengar pengar.....

nu ska jag slänga ihop en dagens outfit för eran skull! kram!

ps. hoppas nu det här duger loisi;) ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0