vilken färg har själen älskling...

jag tror jag börjar bli sjuk.. har sovit nio timmar inatt och har ätit frukost och tagit aloe vera juice men ändå hållar jag på att somna. kännes mig seg och halsen ömmar och näsan är lite snorig. Grattis Ida du har dragit på dig en förkylning!

jobbet gick bra igår. det va två nya som skulle jobba så vi var ganska många vilket var skönt för det blev inte lika stressigt då. kom hem halv tolv och åt lite och somnade redan innan jag lagt huvudet på huvudkudden. märkte inte ens när Baby gick till jobbet hehe. Måste ha sovit djuuuuuuupt.

nu ska jag lyssa vidare på musik och ta det lugnt spotify är ju bara för bra! är ju ledig tills på tisdag! Fast jag ska jobba på lördag. mitt i ledigheten. tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0