11 december 2007

nu har jag inte skrivit på flera dagar, fy på mig!
har suttit här en stund nu och väntat på att min pappa ska flytta sig från tvn så att jag kan titta på ugly betty, men nej han ska se klart det där jätteintressanta jaktprogrammet som inte lsutar förän nio, suck. en av våra två tvboxar har gått sönder och typ hakat upp sig så vi har bara en av fyra tv:s som har fler kanaler än ettan, tvåan och fyran.
den/dom nya boxarna kommer inom kort sa mamma iaf idag, så jag hoppas att dom gör det också!

jag missar inte desperate housewives, tur det för då hade jag verkligen blivit galen, det är nog det enda programmen jagb vekligen följer, förut ugly betty. har pluggat lite idag och så plugga lite till innanjag går och lägger mig.
fasar inför att vakna imorgon, ska nämligen få tandställning på underkäken och spänna ven övre!
det ska iofs bli skönt men kommer inte kunna tugga på ca en vecka från och med imorgon, så vad glada ni som inte har tandställning haha.
har du tandställning förresten?

pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0