3 december 2007

spelade volleyboll idga på idrotten, med studs! jag trodde  våran gympalärare skojjade med mig när hon sa det, jag har aldrig förut i hela mitt liv kört volleyboll med studs. men sedan förklarade hon att man itne behövde göra det och vi delades in i fyra lag, men även om vi vann alla matcher så gick det så segt med alla dom där studsarna att man inte ens blev lite vam i kläderna, så det sög.

jag var dessutom tvungen att gå hem från skolan efter första lektionen efter lunchen pga den dåliga och smaklosa maten vi får när vi äter på åhlens, va så hungrig att det kändes som om jag skulle spy, när jag väl kom hem och fick i mig lite mat så blev det lugare och jag jag nu hunnit städa mitt rum och göra armhävningar och sit ups, så jag känner mig liiiite nyttigt iaf.

imorn ska jag kolla in ett ställe som har yoga lektioner, har varit sugen på att börja med yoga ett tag nu, det verkar så koncentrationskrävande och lugnane, även om jag vet att det är väldigt jobbigt, men sånt gillar jag, och så får man långa muskler, inte som när man gymmar. däremot blir man väldigt svettig pga den hga temperaturen inne i yogasalarna.

ska gå ner och titta lite på tv tror jag, om jag inte finner något mer intressantare, juste måste plugga också, suck!


usch! jag läste någonstans idag att det ska regna på julafton, typiskt svens vinterm så tråkigt...

bye for now.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0