31 december 2007

god morgon! eller ska man säga eftermiddag?

sitter för tillfället och väntar på att mamma ska komma hem med ett par olika magellack som jag beställde av henne innan hon for iväg mot jakobsberg. har ingen aning om vad jag ska ha för färg så bad henne därför om flera olika, metallicblått, lilarött och grönt samt silver. jag har säkert redan alla nagellack man kan ha hemma men dom blir så klumpiga oc kladdiga så snabbt så jag gillar inte att använda dem, ni förstår säkert vad jag menar. man bli frustrerad när det andra lagret blit för tjockt och aldrig torkar och man glömmer bort det och kladdr ut ngellacket i halva huset.

har dessutom kommit underfund med vad jag ska ha på mig ikväll, slänger in en bild lite senare om jag hinner.
det är ju sista dagen på året, efter kl.12 kommer det att bli 2008! måste börja vänja mig vid att skriva 2008, 2008 2008 2008.... 


nu ska jag hoppa in i duschen, ha det så fint tills vidare puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0