5 december 2007

nu är jag sjuk, igen. suck det är så tråkigt och drygt att vara sjuk hela tiden. fats idag har vi världens jobbigaste dag i skolan, design och monsterkonstruktion, jag slipper göra omprovet med måste ta ut mönsteruttag istället, så jag får väl göra det nästa vecka eller något, hoppas jag!

har iaf jobbat lite hemma, skrivit klart svenskauppgift; argumentation (har bara kvar bokrecensionnen nu).
                                                        engelskarenskrivning; the situation of the homeless in Sweden.

har kvar en del saker men har ingen vidare ork till det, som jag får väl ta mig i kragen och göra det som måste göras. ska titta på idol resten av dagen, dom visar ju alla avsnitt den här veckan eftersom det är final på fredag. hoppas verkligen amanda vinner, vinner marie picasso kan dom lika gärna lägga ner.
Daniel skulle iofs vinna hela skiten men nu sitter det väl bara gamla tanter och gubbar/ småtjejer vs. några få indiepopskönmusikgillande människor överallt och röstar. men men må bästa kvinna vinna, det vill säga amanda!

19 dagr kvar till julafton. (och jag vet fortf inte vad jag önskar mig?! kanske skulle ta och bestämma mig inom snart haha.)


Kommentarer
Postat av: jennifer

kolla in min blogg :)

2007-12-05 @ 14:55:03
URL: http://jenniluu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0