lördag.

                     image11

va inne i stan med mamma på dagen, köpte lite smink, julklapp till pojkvännen och lite annat.
det va trevligt men blev så trött på hemvägen, fick ont i magen också, suck.

gårdagens kväll blev mysig, dock drack vi knappt men åt desto mer! det fanns tacodipp med grönsaker och chips/dipper guacamole, och chokladfontän med massa goda frukter och marschmallows man kunde doppa i chokladen! det kom en del folk och vi lyssnade på musik och chillade helst enkelt. dock har jag bara sovit fyra-fem timmar inatt och vaknat emellanåt, inte så skönt men men.

är inte på g för party men hinnar nog bli för ikväll ska jag parta med jersy! längtar efter att dansa och bara köra alltvad jag har, för det va riktigt längesen jag hade riktigt riktigt roligt på fest!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0