det handlar om att våga, serdu.

nu har jag bestämt mig för att äntligen våga färga mitt hår i koppar/röd/brunt så igår köpte jag hårfärgen, (på willys är det riktigt billigt och bra!) har redan slingor i de färgen men vill ha hela håret i en och samma färg, så det bär av till affären och köpa avfärgning och sätta igång. fick först för mig att jag skulle klippa av mitt hår till page men tog snabbt migg förnuft till fånga och bestämde mig för att äntligen våga färga det, dels för att jag tröttnat på brunsvart, dels för att alla förgar det mörk och det är tråkigt, vill sticka ut lite. och blir det helt fel och fult? ja då är det väl bara på med mössa eller fägra det mörkt igen, synfd att det sliter så otrligt på håret bara..

här har ni iaf en bild på fägren jag ska försöka få!

                                   daneel harris


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0