fortf tisdag.

hemma igen och väntar på att sötnosen ska komma hem så att vi kan äta lite onyttigt, mums!
medans jag väntar tittar jag på one tree hill säsong 3 som går på tv nu. som jag skrivit tidigare harjag biblit helt besatt av serien.

såg på ticnet att james blunt kommer till sverige den 23 mars, dagen efter  min födelsedag!
jag skulle verkligen vilja gå på den konserten hans låtar och röst är så otroligt mysiga tillsammans, så det får bli en liten födelsedagspresent tror jag, om jag inte själv blir för ivrig och köper biljett själv, måste bara hitta någon som vill se honom också. sen vill jag ju se the bounce i vår men jag kan nog få med mig nina kusinen på det hon gillar dans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0