fredag hela dagen.

sydde vidare på min kjol i skolan men hann inte  klart, damn it. men kommer helt säkert att bli klar på torsdag, så behöver itne oroa mig egentligen. ville egentligen åta nyttigt på lunchen, typ lax på bällstabro men sen kom rebecca på idéen om att det skulle vara gott med max och självklart blev jag jättesugen på det så det bar av till max i solna på lunchen och jag måste säga att det va jättegott även om vi fick vänta ca 30 minuter på att få maten tack vare den långa kön. sen hade vi matte och vi gick igenom matteproven och jag klarade det, skönt!
när jag satt på tåget hem slocknade jag och vaknade inte förens tåget stannade i kungsängen och trodde jag hade missat bro station, men det hade jag inte och det va väldigt svårt att hålla sig vaken i dom fjuttiga 7 minuterna det är mellan kungsängen-och bro station.
väl hemma åt jag en macka och somnade framför tv:n och vaknade inte förän vid kl.6 då robert (pojkvän)  ringde haha. efter det så blev jag otroligt nog lite piggare och har nu tittat på idol och halva fredag hela veckan och väntar på att idol ska ta slut så att man kan se vidare på fredag hela veckan.

imorn bär det av med 10.17 tåget mot älvsjö, ska titta på modevisning med s:t martins tvåor i frisör och mode-design efter som att; 1. Robin min vän ska vara modell
                                       2. jag ska vara med i den nästa år.
efter det så ska jag med robin och magnus till bålsta och kolla på roberts (min pojkvän) och roberts (robins pojkvän) hockeymatch, heja heja heja!

känner mig fortfarande väldigt trött, men kommer inte kunna somna tidigt ikväll tack vare min mitt lilla "nap" nu i eftrmiddags, suck. but wish me luck!

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0