onödligt tidsfördriv.

Vad är det för färg på byxorna du har på dig? svart
Vad gjorde du igår kväll? va ute på långpromenad
Den sista personen du talat i telefonen med? sötnosen
Det första du lägger märke till hos det motsatta könet? utseende
Vilken är din favoritdryck? julmust för tillfället
Hårfärg? Brunett med ljusare slingor
Ögonfärg? blå-gröna med gult i haha?
Syskon & deras ålder: carl 1993
Favoritmånad? juli
Senaste filmen du såg? Love song for Bobby Long, jättemysig!
Vad läser du för böcker? alla genrer
Hur ser din musmatta ut? den är rund och svart.
Vad ska du göra imorgon? gå på modevisning och titta på när sötnosen spelar hockeymatch.

Senaste person som ..
Sov i din säng:
Jag och pojkvännen
Du hånglade medpojkvännen
Skällde på dig: mamma eller pappa kanske?

Vilken svordom använder du mest? andvänder alla lika mycket tyvärr,har däremot ingen lust att skriva dom.
Om du vann på lotto, vad skulle du göra? shoppa, resa, spa massage skänka till välgörenhet(om jag vann mycket) m.m.
Använder du huvtröjor? hemma och ute på byn haha.
Tittade du på tecknat när du var liten? alltid!
Vilka spåk pratar du? Svenska, engelska, lite spanska.
När grät du senast? igår säkert, är så himla känslig för tillfället vet inte varför?!
Har du några tatueringar eller piercingar? ring i näsan
Vilken är din favoritfrukt? ananas, men gillar nästan all frukt
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? nej behöver inte
Skulle du någonsin kunna hoppa fallskärm? Ja, om jag inte skulle svimma innan haha.
Sover du på mage, sida eller rygg? somnar på sidan och vaknar på maggen.
Stör det dig om någon som har sagt att den ska ringa inte ringer? japp, annars väntar man ju i onödan.
Om du var född av motsatt kön, vad skulle du heta? carl (min bror skulle hetat sol haha!)
Sträck ut handen så långt du kan. Vad når du? dataskärmen
Vad ska du göra ikväll? sova, börjar bli trött.
Tycker du om att dansa? jodå det är härligt! 
Vad ser du fram emot? sova och se pojken imorn!
Frisyren, hur ser den ut? uppsatt med snodd och spänne.
Vad åt du senast? dillchips och julmust
Gillar du att laga mat? jo om det är lätt haha
Vad heter du i andranamn? ewy ilona
Vad är sexigt? humor och lagom men självtillit
Vad heter dina husdjur? tre hundar ( disa, jack och sue)
Sommarplaner? roskilde!
Sparare eller slösare? försöker spara men pengarna försvinner likväl.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid? ja varför skulle det inte vara möjligt?
Bio eller promenad? promenad på dagen bio på kvällen.
Jag har varit utomlands: några få ggr.
Jag har varit full: ja
Jag har mobil: ja
Jag är allergisk mot: mjölk, soja, havre
Jag har tagit studenten: nej
Jag har svimmat: har jag säkert
Jag röker/har rökt: inte längre
Jag älskar någon:  famlj, vänner pojken
Jag har rapat högt offentligt: många ggr inför nära/kära, en liten snuskgris här haha usch..
Jag kan bita mig själv i tårna: ja det kunde jag! *provade nyss haha!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0