weekday

helgens händelser:

i fredags åkte jag fanny och rebecca in till stan och kollade runt i lite affärer innan fanny fick ont i magen och åkte hem. då gick jag och rebecca vidare och kollade lite tills frida och jen joinade oss på donken i väntan på att rebeccas syster skulle komma. när hon kommit och fixat så åkte vi allihopa till rebecca och fanny joina när vi kom till tumba station.
 sen väl hemma hos rebecca när alla var klara och alexandra hade kommit så tog vi tåget till bålsta för att festa lite, men det blev mest chill och "jag har aldrig.." vs. ölspelet, men det va lika kul för det haha. sen mitt i natten, typ vid 2,  fick jag fanny rebecca och alexandra nog och jag ringde papi som var jättesnäll och kom och hämtade oss, älskar honom! vi somnade direkt efter att vi bunkrat upp med kuddar och filtar/täcken i min dubbelsäng, skönt!
zzz zzz zzz.....


på lördag morgon vaknade jag och märkte att rebecca också var vaken, hon berättade att hon haft en jobbig dröm om att hon hade varit jättetröstig men vattnet hon hade druckit hade varit lika varmt som i hennes mun så han kunde inte känna något stackarn, men jag hämtade vatten och fick hämta det ca två minuter senare eftersom ohn antagligen varit lika törstig i verkligheten som i drömmen. sen vaknade alla andra och vi låg och åt nybakade pepparkaksmuffins och snackade lite innan dom tog bussen till stationen och åkte hem. jag hoppade in i duschen och sen bar det av med familjen till heron city för vi skulle på bio med våra sysslingar, kikis expressbud.  inna det så var jag tvungen att dra med pappa och köpa mat på donken, mums det satt fint, tog en QP &co men plusmeny  och pappa tog en kaffe. efter vi sett på filmen så skulle vi hem till våra sysslingar och äta tacos, vilket var lika gott det! men det blev alldeles för sent för mig som ville hem redan vid halv nio och såklart åkte vi då vid kvart över elva, drygt. men väl hemma kl halv ett så kom robert till mig cph vi somnade direkt, konstigt va?

nu på morgonen så vaknade jag utvilad och vi tittade på tv och drackte/kaffe och åt pepparkaksmuffins/saffransskorpor/ chips och mazarin.

nu ska jag jobba så vi får höras lite senare, purre löve.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0